שר הביטחון גלנט מצהיר בחאן יונס: "נגיע גם לרפיח"

קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון גלנט מצהיר בחאן יונס: "נגיע גם לרפיח"

שר הביטחון גלנט קיים הערכת מצב בח׳אן יונס: "חטיבת ח׳אן יונס התפארה שתעמוד נגד צה״ל – היום היא מפורקת, כך יהיה גם ברפיח ובכל מקום אליו נגיע. ההגעה ליעדי האויב מקרבת אותנו להשבת החטופים יותר מאשר כל הדיבורים מסביב". גלנט אמר עוד: "אני אומר לכם כאן – אנחנו משלימים את המשימה בח׳אן יונס ואנחנו נגיע גם לרפיח"

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום הערכת מצב בחאן יונס עם הכוחות הלוחמים בשטח, וקיים שיח עם הלוחמים בסדיר ובמילואים.

בהערכת המצב בה השתתפו סגן הרמטכ״ל אלוף אמיר ברעם, מפקד אוגדה 98 תת אלוף דן גולדפוס, מפקד חטיבה 646 וקצינים נוספים, הוצגו לשר מאמצי הלחימה מעל ומתחת לקרקע במרחב חאן יונס והפגיעה הקשה שתמשך בגדודי החמאס במרחב.

שר הביטחון יואב גלנט אמר ללוחמים: "הפעולה במרחב ח׳אן יונס מתקדמת עם תוצאות מרשימות, חטיבת ח׳אן יונס של החמאס התפארה בזה שהיא תעמוד נגד צה"ל, היא מפורקת ואני אומר לכם כאן – אנחנו משלימים את המשימה בח׳אן יונס ואנחנו נגיע גם לרפיח ונחסל את כל מי שיש שם שהוא מחבל שמנסה לפגוע בנו״.

״אני רוצה להגיד לכם עוד דבר, הפעולה המבצעית שאתם עושים כאן בשטח, שחותרת אל יעדי האויב מתחת לקרקע ומעל הקרקע, הפעולה הזאת מקרבת את החזרת החטופים כי חמאס מבין כוח וכשאתה לוחץ עליו, אתה יושב לו על הצוואר, הוא בא ומדבר איתך״.

״אנחנו נמשיך את הפעולה הזאת ובהיבט הזה, המעשים שלכם, הפעולות שלכם והלחימה שלכם חשובים פי מאה מאשר כל הדיבורים שמסתובבים סביב. הפעולה שלכם מביאה את התוצאות, זה הדבר המרכזי, גם משיג את חיסול האויב, וזה גם מביא לזה שבכל רגע נתון הוא שואל את עצמו – מתי אני מפסיק. והוא עוצר כשקשה לו״.

״זה קרב של נחישות לאומית. אנחנו צריכים להתמיד עד שאנחנו משלימים את המשימות שלנו. ולחמאס הרבה יותר קשה, תאמינו לי. אין להם נשק, אין להם תחמושת, אין להם יכולת לטפל בפצועים, יש להם 10,000 הרוגים מחבלים ועוד כ – 10,000 פצועים שלא מתפקדים. זה מהלומה שהולכת ומכרסמת ביכולת, אבל צריך להגיע לכל המקומות ואתם רואים את הדברים מתחת לקרקע, מעל הקרע – יש פה דברים מאוד מרשימים״.



0 תגובות